Chris013tilburg Xtremerides is altijd leuk om te kijken, hij is in principe mijn go to YouTuber geweest van begins af aan. Zelf heb ik Ruben zelfs persoonlijk ontmoet in drouwenerzand in 2023 Halloween omdat mijn vriend best wel goed met hem en Esther is en vanaf daar en ik vond dat best wel een leuke ervaring. Vanaf scherm denk je “dat is best wel een leuke en aardige man” en als je hem tegen komt kun je dat gewoon bevestigen.
Kermisreporter is ook wel leuk om naar te kijken toch doe ik dat niet vaak maar als ik hem tegen kom op mijn aanbevolen dan kijk ik best wel naar zijn video’s, voornamelijk de 20 vragen die hij op dit moment doet met exploitanten.
ThePatrickRH, tja vroeger had ik gemengde gevoelens over hem maar nu kijk ik met plezier naar zijn video’s
Davincstylegames kijk ik ook vaak naar, echter is deze niet bepaald een kermis YouTuber maar meer een pretpark YouTuber maar toch slaat hij zelden de Tilburgse kermis over (naast dit jaar dan) ook Vincent (zijn echte naam) ben ik tegengekomen, 2x zelfs, de eerste keer was als een scare actor tijdens de Halloween event in drouwenerzand en de tweede keer was tijdens een meet and greet die hij had gedaan in Tilburg
(Hier kwam ik onze “vriend” Arjan ook tegen 🤣)