Vandaag weer achter een nieuwtje gekomen via een lid van het kermis team Tilburg , het blijkt dat de gemeente bepaalde contracten afsluit met exploitanten die hun attractie plaatsen op dorpskermissen die vallen onder gemeente Tilburg
Zoals Berkel Enschot, Oisterwijk , Moergestel , Udenhout , dan ook een plaats kunnen krijgen op de Tilburgse kermis met gunstige verpachting voorwaarden , dit gesprek werd door mij op gang gebracht met de vraag waarom zou een breakdance 1 van de poorter op een dorpskermis gaan staan in Berkel Enschot waar 4000 mensen wonen en ook nog in een periode dat het geen vakantie is en overdag de kermis dus stil of niet open is dat terwijl er nog zat andere kermissen zijn die vele malen groter zijn en meer in het laatje kunnen brengen , nu blijkt dus dat het bovenstaande verhaal het geval is , zo houden de gemeente Tilburg en omliggende dorpen de kermissen daar in leven door grootvermaak te plaatsen maar ook andere zaken en als tegenprestatie weten die exploitanten dat ze zeker verzekerd zijn van een plek op de Tilburgse kermis met gunstige verpachting win win situatie voor beide partijen
Zo zijn voor volgende editie 2026 dus de breakdance 1 van de poorter , de time trip wip , bungee van brunselaar , happy spider van brunselaar , autoscooter route 66 al zeker van een plaats in Tilburg op voorhand 🥳🥳 naam van bron laat ik in het midden wegens privacy en dat diegene ook geen problemen kan krijgen hierover , de persoon in kwestie is een kennis van me