Ik weet in ieder geval uit 2 zeer betrouwbare bronnen dat een aantal zaken al 100% zeker komen mede omdat 2 van die exploitanten al jaren komen in Tilburg en een aanspreek punt zijn voor overige exploitanten tussen hun en gemeente
En dat zijn Buwalda en vale
Van wat niet offiecieeel is en nooit bekrachtigd word openbaar kan ik je deze zaken met zekerheid zeggen dat ze er staan , blijkt het niet zo mag je me volgend jaar hier op afrekenen maar zoals jullie onderhand weten zijn mijn bronnen serieus en vrij actueel en goed , van wat ik weet zal ik plaatsen , vermoedens en geruchten zet ik er niet bij want daar krijg ik geen bevestiging van offiecieeel
Time machine coaster - buwalda
Spinning coaster - buwalda
Snow jet - van de veen
Breakdance 1 - de poorter
Disco jumper - de poorter
Route 66 autoscooter
Fun Factory - de poorter
Xxxl - van de wiel
Bon voyage - buwalda
Katapult - albers
Spookhuis - hoefnagels
Jester - moonen
Dit zijn zaken waarvan ik momenteel zeker weet dat ze er zijn en voorrang hebben gekregen via de organisatie om bepaalde reden en omstandigheden en dat heeft ook met bepaalde indelingen te maken met gewicht en pleinen liet ik me vertellen
Wat betreft spel en eetzaken dat is ieder jaar praktische zelfde aanbod en werd ook hier over gesproken verder
Dus zaken als airborne , aeronout, laser pix , wildwaterbaan , toxic, reactor , maximum , Maximus , cakewalk , funhouses , andere breaker heb ik geen officiële bevestiging van of ze überhaupt wel gaan inschrijven hiervoor en of ze een voorkeurs behandeling krijgen al zit de kans er dik in want tilburg kijkt ook naar de soort zaak of die uniek is in zijn soort
Dit zijn zaken waarvan ik zeker