Ik heb op div forums discussies gevolgd over leiden en daar word steeds gerept dat Hoefnagels met de breakdance 1 daar staat maar dat is niet juist naar mij weten staat de poorter er met de 1 en Zuidema met zijn breakdance
Ook zie ik overal veel gelul over attracties die van weert na leiden moeten met nacht tussen en sommige daarna door na nijmegen gaan en dat dat niet haalbaar zou zijn enzz , die mensen hebben blijkbaar nog nooit op de kermis gewerkt en dat meegemaakt hoe zoiets gaat , ik heb het vele malen gedaan met nacht tussen en dat is gewoon te doen zelfs met een reuzenrad deden we dat
Op de laatste draaiavond word er al vaak voor gebroken zo gauw het publiek minder word , daarnaast is er vaak extra personeel aanwezig een bouwploeg neemt extra mensen mee , familie leden van exploitant springen bij en er zijn extra chauffeurs aanwezig zodat alles in kolonne richting de volgende stad kunnen en daar gelijk kunnen oprijden en bouwen en met gemotiveerde mensen om je heen is het geen probleem om dit te doen en gewoon haalbaar