Vandaag las ik een stuk over de kermis in Montfoort die is op laatste moment afgelast door de gemeente want door inspectie van een extern bedrijf kwam het advies om er geen kermis op te laten houden van 3 dagen voor zware belasting van het gras ??? De organisatie Nico sterrenberg was compleet sprakeloos en het lijkt of de gemeente gewoon niet wil meewerken aan een kermis in hun dorp , want er zijn ook alternatieve locaties geopperd maar ook die gingen ze niet mee accoord , de reden is gewoon totaal onzin , want dan zou ik heel Nederland geen kermis meer op het gras kunnen staan om maar een paar plaatsen lukraak te noemen ( heemskerk -wijchen , den haag malieveld , westerpark , dongen enzzzz zijn alle locaties waar ook attracties op grasvelden staan en nog vele kermissen meer in Nederland en dan nog in Montfoort komen niet echt grote zware attracties te staan zoals achtbanen en grote zweefmolen enzz maar een autoscooter, wipje , cakewalk en rest wat klein spul , onbegrijpelijk van mijn kant uit dat er gemeentes in Nederland zijn die dit oud volksvermaak gewoon de nek willen omdraaien