Chris013tilburg [deleted] ik heb Willy f gebeld voor je en die was net klaar in Alkmaar en vertelde dat hij geen Luca kende en ook nooit over roosendaal heeft gesproken , Willy gaf ook aan dat hij zoiezo bijna nooit over standplaatsen en verwachtingen praat omdat dat alleen negatieve reacties oplevert en discussies
LarsJ55 Nou de discussie is afgelopen. Airborne staat op de markt Punt. Geen discussie aan mogelijk want de kermis meester heeft het bevestigd, en de airborne heeft zelf voor die plek ingeschreven (zo werkt het verpachtings-systeem van Roosendaal). En als de airborne daar niet had gepast, dan had ie simpelweg ook niet ingeschreven voor die plek...
Ryan Inmiddels weten we dat die "betrouwbare" bron niet zo betrouwbaar is. Vanaf nu weer Ontopic. Dit soort topics vind ik heel leuk om te volgen, op kermisplaza en ook op kermisclub. De markeringen, de borden, transporten oprijden etc. Lekker bezig.
Chris013tilburg Ryan ja ik ook , maar gelijk hebben ze weer commentaar op Lars op kermis club afzeikers altijd
LarsJ55 Momenteel staat de plattegrond op de site Base Jumper - Suikerplein Energizer - Suikerplein Break Dance - Suikerplein Bon Voyage - Suikerplein Showtime - Curio parking Ghost Villa - Curio parking Le Papillon - Curio parking Maximum - Curio parking Wipp - Oostelijke havendijk Snowjet - Oostelijke havendijk Autoscooter - kade Lunapark - kadeplein Aviator - kadeplein Fire Fighters - Oostelijke havendijk Spinning Coaster - Oostelijke havendijk Airborne - Markt Turbo Polyp - Markt Fly Zone - Markt
Ryan En de Airborne? Die staat op de Markt. Iemand had gewoon een lulverhaal verzonnen. Ps: Dat je een vriend een betrouwbare bron noemt is opmerkelijk, die had hiervoor al meerdere dingen verzonnen π«’π«’.
LarsJ55 Op TikTok wordt gezegd dat de Airborne niet meer komt en er geen vervanger komt, de plaats van de airborne wordt ingenomen door de maximum.