Skit200311 klopt het is echt een super mooi evenement met nationale en internationale exploitanten , uit idd Nederland vaste groep , Duitsers , Engeland , Ierland en zwitserland ik ben er in totaal volgens mij 5 x geweest alle als medewerker van de kermis 2x met de spuk van Richard sipkema toen nog , 1x met Buwalda eurocoaster, 1x met Harms met diamond wheel en met Johan hinzen met haunted mansion en dat was ook de minst leuke editie want toen moest ik halverwege het opbouwen hals over kop terug naar Nederland wegens overlijden van mijn vader ,
Wat me ook altijd bijblijft is dat er hele grote grijze eekhoorns lopen die gewoon tam zijn door de vele toeristen heel het jaar door ze eten gewoon brood uit je hand
Verder is het vrij duur en heb je voor veel dingen behalve de kermis niet entree kaartje nodig hebt en dat het heel goed beveiligd is
Ook de opzet is mooi , je hebt een stuk met kermis , circus , winter evenementen glijbanen , rodelbanen , ijs shows beelden , apre ski tenten , eet hoeken enzzz
Verder is de sfeer er heel relax en gezellig en de locatie super , je bent vanaf het Hyde park zo in de grote winkelstraat die ook prachtig is en heel lang