Ryan klopt was totaal geen beleving geen goede show bij en of goede uitleg waarbij veel mensen al tijdens het spel weg liepen , het verbaast me ook niks want om met iets nieuws te komen moet je ook wel ervaring hebben in het wereldje en deze beste man is geen officiële echte kermis reiziger en dan word het ook moeilijk om er tussen te komen en hulp evt van collega exploitanten te krijgen die evt zelf kermissen en of evenementen organiseren en je een plek gunnen en mee promoten je moet je sporen verdienen in deze branche over een aantal lange jaren en goede contacten opbouwen , zo zie je dat ook met de slinger Royal king die zie je niet op grotere kermissen omdat hij de concurrentie van andere niet aan kan financieel en ook niet de juiste contacten heeft om een plaats af te dwingen en of te veroveren , dus blijf deze op festivals en kleinere dorpskermissen verschijnen , maar het kan ook anders lopen dat zie wel nu bij boy boers die heeft een lange voorgeschiedenis op de kermis als personeels lid en kon een attractie overnemen en werd geaccepteerd en nu stond ie zelfs met zijn nieuwe wip op de Tilburgse kermis en in Duitsland waar hij via Nederlandse collegas ook mee ingetrokken is en mijn maatje Gerard ernst idem dito die heeft zijn leven lang al op de kermis gewerkt en heel wat jaren samen met mij , bij boesveld , bij Zuidema , later bij de voer met de achtbaan en via Hans uiteindelijk een samen werking aangegaan met Remco Pals die de vaste kraanbedriif is van de voer en via een financiële constructie waar iedereen vrolijk van werd nu zelf eigenaar van de base jumper en heel Europa afreist en gewoon als een volwaardige kermis exploitant word gewaardeerd en gerespecteerd