Altijd lekker om te speculeren als er geruchten de ronde gaan en die gaan er zat momenteel , met overnames van zaken van de ene naar de andere exploitant zo aan het einde van het seizoen , doch kun je soms vaak wel achterhalen of in een bepaalde richting zoeken of dit gerucht juist is is mijn ervaring
Zo ging vandaag het gerucht dat de reactor verkocht word nu boesveld met de turbo polyp op pad gaat , nou ik durf haast met zekerheid te zeggen dat ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren waarom niet ?
Van die pannekoeken zijn er maar 2 op de Nederlandse kermissen en aangezien in Nederland vaak in het hoogseizoen regelmatig 2 grote kermissen of middelgrote ergens te gelijk draaien is van concurrentie nauwelijks sprake en voor allebei een goede boterham te verdienen ,
Daarnaast is de familie boesveld gewend om meerdere grootvermaak zaken te exploiteren
Ik vermoed dat op de reactor een bedrijfsleider komt of ander familielid en Tommy zelf met de turbo polyp op pad
Daarnaast heeft boesveld ook nog grijpkranen en spelzaken waar bedrijfsleiders opzitten en zelf nauwelijks aanwezig is erbij
Zo kun je dus een gerucht zelf fileren naar jouw mening of dit wel of niet staat te gebeuren , het kan natuurlijk altijd om andere redenen dan hierboven maar dit gerucht wat ik vandaag hoorde streep ik zelf af (hoop dat ik gelijk krijg πππ)