Ryan tja het zou zo maar kunnen van wel maar ik heb begrepen dat het niet een kopie van Buwalda word wat betreft de baan dus 2.0 geloof ik niet maar toekomst zal het uitwijzen , en dat kermis forum is zon misselijke groep met stel arrogante jongetjes word je niet goed van ken er ook paar van en als je er dan 2 op de kermis ziet staan met een grote telelens om de nek en je stapt er op af en zegt wat was er nu jongen op het forum had je een probleem met me , nee neen nee sorry je leest het verkeerd , Harry Potter club , grote bek en elkaar afsnauwen maar face to face sukkeltjes zijn er alleen maar op uit om elkaar er onder uit te halen daar
Skit200311 nou krijg je commentaar over je heen van die bet weters ben benieuwd wie er gas gaat geven daar ik ben er weg en lid meer in ieder geval
Op kermis club zijn ze allemaal benieuwd naar het oud ijzer wat moonen gekocht heeft en gaat opknappen , nou daar zijn ze volop mee bezig op het terrein van zijn vader aan de Reeshof dijk in Tilburg of alles al daar ligt weet ik niet denk het niet want er is hoop werk aan de winkel l