Ryan kijk wat je nu doet eigenlijk met je nieuwe forum is dat je heel. Veel overneemt van kermis club en andere forums op facebook dat moet je proberen te beperken en als je dit naar je eigen idee wilt maken zelf je kermis nieuws creëren door andere sites te checken waar weinig mensen op zitten uit de kermisclub dan denken ze huh hoe komen hun aan die info snap je en praatjes maken met exploitanten , machine fabrieken zowel Nederland als buitenland in de gaten houden wat word er gemaakt wat is spectaculair en is het voor een Duitser of Nederlander bv dan heb je hot nieuws , kermis ongelukken en defecten gewoon bespreekbaar houden en niet verdoezelen want dan word de exploitant boos , scheit aan , feiten zijn feiten en fictie is fictie en geruchten heerlijk toch lekker doen maar geen fantasie verhalen toelaten een gerucht is prima maar wel onderbouwen snap je en zo maak je geheel een eigen groep die uniek word en die azijn zijkers buiten houden laat ze lekker op kermis forum en nog een ding blijft zelf niet actief daar focus op je eigen forum en ga daar niks meer vermelden of discussie voeren doe dat op je eigen forum maat , je kan heus nog wel dingen overnemen maar niet alles kopiëren snap je , want heel veel wat ik hier zie lees ik elders exact het zelfde dan heeft deze groep geen meerwaarde ,
Kijk nieuws wat een ander niet heeft dat is kicken , kijk zoals ze overal over de nieuwe huss attractie van moonen speculeren en over de foto hebben waarop ze bezig zijn maar niemand wist nog waar , ik wel jouw lid van jouw forum heeft het 1e nieuws , de attractie zijn ze gedeeltelijk aan bezig op het terrein van zijn vader aan de Reeshofdijk in Tilburg achter op plaats uit het zicht open bare weg en hoe weet ik dat
A ik kom uit Tilburg en ken de de fam en b ik herken de binne plaats van toen de toxic er stond